Stel je even voor

Nieuw op het forum? Stel je even voor zodat we weten wie je bent, wat je ervaring is en wat je nog wil bereiken.
Cocquyt
Nieuw lid
Nieuw lid

Re: Stel je even voor

Bericht door Cocquyt » 06 jul 2018, 10:04

Ik ben Ides Cocquyt uit het Oost-Vlaamse Dendermonde.
Ik loop al enkele jaren maar ben sinds enkele maanden begonnen aan Trails.
Heb er al enkele van meer dan 25km op zitten en bevalt me prima 😀

Daan
Nieuw lid
Nieuw lid

Bericht door Daan » 20 jul 2018, 15:04

High,

Hier Daniëlle (Daan) uit Zuid-Holland. Ik loop sinds 2013. Tot nu toe voornamelijk op het asfalt. De verste afstand die ik (in wedstrijdvorm) gelopen heb is een halve marathon. Tijdens vakanties ook wel eens lekker wat kilometertjes off-road gemaakt, een trailrunclinic gevolgd en trailrunschoenen aangeschaft, dus het begin is er. Hierbij vooral genoten van het gevoel dat trailen een grotere "playfactor" heeft en natuurlijk van het feit dat je middenin de natuur loopt. Hoop hier vooral wat info te krijgen die ervoor gaat zorgen dat ik nog wat vaker de trailrunschoenen aan ga trekken.

Grtjs,
Daan

Wouter
Beginner
Beginner

Bericht door Wouter » 20 jul 2018, 19:57

Welkom allemaal.

Ook ik zal me even voorstellen :-)

Ik ben Wouter. Ben 31 jaar en kom uit Bilzen. Ik loop nu iets meer dan een jaar. Heb vroeger altijd voetbal gespeeld dus de basis was er wel.

Na enkele 10km wedstrijdjes ben ik vorige zomer een trailrun gaan uitproberen en ik was onmiddellijk verkocht. De verste afstand tot nu toe is een trail van 42km, maar een Ultratrail staat zeker nog op de planning.

Het is altijd fijn om uit de ervaring van anderen weer dingen bij te leren dus dit forum gaat zeker van pas komen.

koen.daalman
Site Admin
Site Admin

Bericht door koen.daalman » 20 jul 2018, 23:38

welkom @Wouter, @Daan en @Cocquyt! Wees niet bang om hier nieuwe onderwerpen te starten op het forum of om te reageren op andere posts. Enke door inbreng van leden komt een forum tot leven :)

Obsessed is just a word the lazy use to describe the dedicated.

Plaats reactie